Zápisy z akcí za září, říjen

Sekce: Listy Trojky » č. 3/2005 (listopad)
Výlet na Potštejn - Litice (1. října) - Krahujci, Jestřábi
Dnes jsme jeli na Potštejn a Litice, vystoupili jsme v Potštejně a šli jsme na hrad. Vedl nás Skřítek. Z hradu jsme šli přes obec BRnou na hrad Litice. Na hrad jsme nemohli, protože tam byly asi lukostřelecký závody. Potom jsme šli k řece uvařit polévku. Ptom jsme šli na nádraží a jeli jsme domů.
[Donald]

výlet na litice a potštejn

Skautské soutěžní dopoledne (24. září) - Krahujci, Jestřábi
Když jsme dorazili do Chocne tak jsme hledali místo, kde to je. Když jsme to našli, tak jsme si položili batohy ke stromu a šli jsme soutěžit. Museli jsme se plazit pod nataženými provázky, objet kuželku na koloběžce, vyluštit šifru, přejít po mostě. Potom jsme se zúčastnili závodu Terryho Foxe. Dostali jsme diplom, tatranku a pitíčko. Ještě předtím jsme viděli loutkovou pohádku. Potom jsme šli na písek stavět hrady. Pak jsme v parku hráli hry a jeli dom.

Drakiáda (8. října) - Celý oddíl
drakiáda8. října byla drakiáda byl nástup a potom byl start. Ze začátku mě to moc nešlo, ale nakonec to šlo. Potom bylo vyhlášení a já jsem byl na 3. místě v kategorii Nejvyšší dolet.

Na drakiádě jsme nahlásili draky a závodili jmse o nejdělší dolet, nejvyšší vzlet, největší trosku. Já byl 1. troska a pak přijel táta a jel jsem domů.
[Vřeštidlo]

Zažíháme světýlko (14.10. - 16.10.) - Krahujci
Dnes jsme jeli do Kostelce nad Orlicí na světýlko. Když jsme došli do školy, rozbalili jsme si batohy a šli jsme se kouknout do města - byly jsme u kostela sv. Jiří, u zámku atd. Potom jsme šli do školy. Potom byla večerka a šli jsme spát. Ráno jsme vstali, oblíkli se a šli jsme na snídani. Potom jsme šli na výstavu výrobků. Potom jsme šli dělat něco z kůže. Já jsem si udělal peněženku. Potom jsme šli na Oběd. Byla rajská s knedlikem. Potom jsme šli lízt po stěně. Nejdřív na nízký překážky a potom na vysoký a nakonec jsme šli na stěnu. Potom byla večeře a karneval. V neděli jsme vstali a šli jsme na snídani. Byla vánočka s marmeládou. Potom jsme šli do školy si zabalit a pak jsme šli na nádraží a jeli jsme domů.
[Donald]

Jsme se sešli na nádraží v 15:30hod. A jeli jsme vlakem do Kostelce nad Orlicí. Když jsme přijeli na nádraží tak nás přivýtalo světýlko. Řeklo nám kudy do třídy kam jsme byli ubytovaní. Když jsme zažíháme světýlko 2005se ubytovali, tak jsme šli do tělocvičny. Tam nám dali hru, že musíme hledat úkoly. Pak jsme šli spát.
V sobotu jsme šli na snídani. Po snídani jsme šli zpátky do třídy, ale oni nám řekli, že máme jít do takových chatek. V těch chatkách byly rukodělné práce výroba tužek, hrnečků z hlíny, odlívání olova, malování na sklo, dělání svíček a to je vše. Po obědě jsme šli do školní družiny a tam jsem si udělal peněženku a předtím jsme dělali pečivo. A byl karneval. Hrál tam krejzy frog. Byla tam sranda. A jinak potom jsme šli spát.
V neděli jsme se vzbudili. Šli jsme si zabalit věci a potom jsme šli na snídani. Byla vánočka s marmeládou a baliček na cestu s obědem. Vrátili jsme se do třídy, vzali jsme si věci a šli jsme do vlaku. Když jsme přijeli do ČT na nádraží, mamka nepřijela. Tak jsem šel pěšky domů s Donaldem.
[Vřeštidlo]

Zapsal: Donald Vřeštidlo [22.11.2005,12:01]
Sekce: Listy Trojky » č. 3/2005 (listopad)