Bramborův táborový deník - Rybník 2015

Sekce: Ostatní články

1. den - 5. 7. 2015

První den jsme na tábořiště přijeli ve 13:00. Pak jsme si vybalili a rodiče odjeli a pak až do večera jsme si mohli dělat, co chceme a večer přišel pan Ing. Paper Zlomtužka a řkl nám něco o naší práci ve firmě „A je to“ a pak byla večeře a večerní program - povídali jsme si o táboře a pak jsme šli spát a pak mě čekala hlídka s Kořenem od 2:00 do 4:00.

2. den - 6. 7. 2015

Hned ke snídani jsme měli chleba, máslo a marmeládu. Dopoledne přišel Bořek Stavitel a řekl nám, co máme udělat. My s Orlem a Kořenem jsme šli dělat schody od umývárny ke kuchyni a pak nám Emil řekl, že přijede bagr a šli jsme dělat koše. K obědu bylo dobré maso se šťouchaným bramborem. Odpoledne jsme hráli Standovu hru a večer jsme zpívali.

3. den - 7. 7. 2015

K snídani byla nugeta, kakao, chléb, a potom jsme měli s Donaldem pochodování (vlnkování). Pak jsme šli s Emilem na procházku. Pak byl oběd knedlo, zelo, vepřo. Po obědě jsme dělali kartáčkovník a pak hráli hru Metro a to byla sranda. Ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají.

4. den - 8. 7. 2015

Dnešek je den, kdy je čas dodělat náš kartáčkovník, brány a sušák, který už je hotov. Večer následovalo bingo, které jsem vyhrál. Byl jsem 2. Pak jsem měl úhlopříčku a linii, ale už nevím kolikátej. Pak přišel Pan Qualita a Školan Bezpečovič a za všechno nás sprdli a řekli nám, že budeme mít menší plat.

5. den - 9. 7. 2015

Dnes nás čekal velký turnaj ve fresbee. To jsme hráli odpoledne. V mém týmu jsem měl Orla, Kečupa a Kačera. Ale konečně předáváme směnu, takže hurá a úspěšně jsme předali a já si našel druhý klíště a k obědu byly bramboráky.

6. den - 10. 7. 2015

Dnes ráno jsme měli ke snídani vánočku s máslem a kakaem, moc dobrá snídaně. Potom nás čekalo vlajkování s Donaldem. To nás bavilo, protože Donald studoval vojenskou školu, ale nevystudoval z chemie a fyziky. Potom jsme šli na turnaj v Petangu, ale já s Orlem na něj nešel, protože jsem mu pomáhal dělat třísky na zátop v kamnech a v bruttu. Poté čekal vydatný obídek, kapustová polévka - ta mi osobně moc nechutnala - a potom povidlový a třešňový knedlíky Mňam :D. Krátce po obědě k nám přišel náš kámoš Paper Zlomtužka a zadal nám poslední projekt - ohniště, které jsme skoro dodělali, ale já a Kořen jsme měli směnu, takže jsme šli dělat dříví do kamen, to jsme řezali a pak jsme vydávali svačinu kostíci s rohlíkem a vánočkou a k tomu jsme dostali kostíkovskou magnetku. Já měl dromedára ťáves. Potom jsme jeli s Bahnem pro vodu a s Kořenem. Byly tu takové dvě starší paní a jeden menší kluk, který se převlíkal za spidermana. Pak už je večer. Přišel Paper a Qualita a řekli nám, že to bylo dobrý, a že máme jídlo na účet podniku. Bylo to fakt dobré - hranolky, řízky, buchty, koláčky a ovocný salát. Byl to dobrý šestý táborový den.

7. den - 11. 7. 2015

Dnes je den, kdy mám narozeniny. Je mi 13 let. Dnes jedeme na výlet. Hned ráno vstáváme v 6:00. Plavec je denní rádce, takže s námi má rozcvičku, ale jen krátkou. Pak se jdeme nasnídat, je chleba a kakao. Pak jdeme všichni do krojového a jde se na nástup. Potom se vydáváme na cestu. Po cestě nás vezme Lukas autem (já, Donald, Kořen a Orel). Na nádraží jsme měli půl hodiny čas a po týdnu se setkáváme s Krahujci a Ostříži (vlčata). Jedeme do Ústí nad Orlicí a tam přestupujeme a jedeme do Letohradu a tam přestupujeme na parní vlak. V Dolní Lipce stojíme 45 minut a my jdeme na WC. Pak naše cesta pokračuje. Ve vlaku nás potkal nepříjemný kluk - začal flusat na okno a na nás dupal. Konečně jsme dorazili do vojenského muzea. Mně se to moc líbilo, bylo to super (I když už jsem tam byl :D). Potom jsme se vydali cestou na pevnost „Hůrka“. A potom už jsme se vraceli zpět. V táboře jsme si dali výborný guláš, potom byl nástup. Pak mi všichni popřáli k narozeninám a pak se mnou bouchli o Melouna (to jsme mu dali hobla) a u toho mě kousl Deny, ale jen trochu.

Pak jsme se rozdělili na CTH a já jsem s Orlem, Davidem, Vtipem, Pražákem, Šímou a Krtkem.

8. den - 12. 7. 2015

Dnes ráno musíme vstávat na směnu v 6:00. Pak jsme převařili brutt a zatopili v kamnech. Potom jsme šli na snídani a pak byla hra CTH. Museli jsme běhat (plavat), pak jsme splnili úkol a dostali jsme kartičku. K obědu byla nudlová polévka a ryba s bramborem ve slupce. Bahno: „Ryba je kámoš, ne žrádlo“ :D. Teď máme s Bahnem zdravovědu a idea. My měli zdravovědu a ideu měli mladší. S Bahnem jsme si skoro splnili ten bod, ale pořád ne. Pak jsme se vydali podívat na hrob (na pomník) bratra Evžena a pak šli zpět do tábora na večer. A nakonec studená večeře - obložené večeře - švédský stůl.

9. den - 13. 7. 2015

Hned ke snídani byla játrová pomazánka, já ji nejedl. Měl jsem chleba se solí, ale bylo to dobré. Potom nás čekala dlouhá, ale zábavná dopolední Olympiáda. Byla to sranda a byly tam: CMT, stoj-dřep-leh, šplh na laně, kliky, lehy-sedy, skok vysoký, skok daleký, skok z místa, hod, běh na 60 m a na 100 m. Oběh. K obědu byla čočka a uzené maso. Odpoledne (Zase ti Bandarové) - to nám Šerchán ukradl jogurty a my si je museli sebrat a dát se do jídla. Já si vzal stracatellu, ale chtěl ji malí, tak jsem si vzal jahodu. Potom už jen závody lodí a konečně jsem si splnil tu ideu. A večeře rýže, omáčka, párek a vepřové maso.

10. den - 14. 7. 2015

Dnes ráno byl chleba s medovým máslem a čaj. Potom se šel hrát baseball. Hrála červená proti žluté. Vyhrála žlutá, ale jen o pár bodů. Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se! :D. Potom byla svačina. Ke svačině meloun, měl jsem tři kousky a už víc nezbylo, ale to nevadí. Teď dílny - nářadí a korálky - my měli korálky, jelikož jsme měli minule nářadí. Ale vůbec mě to nebavilo, protože se to nedalo svázat, takže …. Čas na oběd - rajská omáčka, byla ale strašně dobrá i když moc rajskou nejim. Pak jsem šel o poledním klidu dělat schody k táboráku a Kanička nám zase nepředal směnu, ale pozor! co bylo pěkně nefér, tak přišel za 2 hodiny Lukas a řekl, že si směnu máme vzít, že je „dobrá“. Ale co, nedá se nic dělat, skaut je veselé mysli :D. Pak bylo CTH, měli jsme si vyrobit nádobu na přenesení ohně a pak už byla jen idea a zpěv.

11. den - 15. 2. 2015

Na tento den se těším nejvíc z celého tábora, protože má být slibový táborák, ale jelikož tento zápis píšu ve středu v 11:00, nemůžu psát dál. Je 0:00, Meloun mě budí, ať se obléknu a vezmu si oblečení. Pak mi dal louč a šel jsem po svíčkách na kopec. U každé svíčky otázka. Pak jsem s Donaldem na kopci vedl debatu o slibu a pak jsem šel spát. Teď přijel Plavec, řekl, že bude slibovat s námi. To bych byl rád :). Pak si nabil Čezetu a prošli jsme tábor a pak jsme šli spát. Teď je zhruba 8:00 a jsem po směně … a píšu v osobním volnu a hygieně. Teď jdu pokračovat ve směně. Nástup! Jde se na nástup. Teď momentálně se bodují stany a u našeho stanu stojí Orel, David, Kanička, Jirka, Kořen a Šéf a hádají se s Kaničkou, kdo měl předat směnu. Pak jsme dostali 7 bodů za to, že jsem měl jednu kapku v ešusu a Orel dvě, takže asi čistota nebude :). Teď jdeme chystat táborák, budeme chystat nejdříve roští, abychom mohli vycpat pagodu. Obědváme - je čína. Pak je CTH a zase se jde dělat táborák , pak za námi přišel Donald, že chce deníky a dál nemůžu psát.

12. den - 16. 7. 2015

Hned ráno jsme šli po skupinkách, dostali jsme jídlo a mapu a šli jsme s Šedákem (Donald) a šel s námi. Cesta byla dlouhá, když už jsme tam došli - došli jsme všichni pohromadě, protože šli ostatní za námi. Pak jsme naháněli Šerchána a večer byla ohromně dobrá roláda, řízek a brambor a salát. A hlídka byla fajn, já měl hlídku s Krtkem. Viděli jsme myši.

13. den - 17. 7. 2015

Dnes se už nic moc neděje. Hned ráno jsme připravovali na táborák a pak jsem šel s Lukasem a Kořenem nařezat soušku, pak byla svačina - meloun. Pak se chystaly hry asi 10 minut a bylo volno. Teď je oběd - knedlo, zelo, vepřo. A pak celé odpoledne volno a teď se jde…